Паспорт харчоблоку Хлистунівського закладу дошкільної освіти

ПАСПОРТ ХАРЧОБЛОКУ
Хлистунівського закладу дошкільної освіти
(дитячий садок) «Промінчик»
Городищенської міської ради Черкаської області

1.1. Адреса, телефон: вул.Ружина,62, с.Хлистунівка, Городищенський р-н, Черкаська обл., 19533;

1.2. Прізвище директора закладу: Ломакіна Інна Іванівна;

1.3. Прізвище медичного працівника:

1.4. Тип закладу: Хлистунівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Промінчик»;

1.5. Проектна потужність (вмістимість) закладу/фактична: проектна - 42 дитини, фактична - 40 дітей;

2. Організація харчування учнів, графік та умови харчування. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами. У закладі організований триразовий режим харчування: для молодшої групи – сніданок 9.00-9.20, обід 12.00-12.20, полудень 15.25-15.50, для середньої групи - сніданок 8.45-9.00, обід 12.20-12.40, полудень 15.25-15.50, для старшої групи – сніданок 8.45-9.00, обід 12.40-13.00, полудень 15.40-15.55. Раціональне харчування в закладі дошкільної освіти передбачає обов`язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на осінньо-зимовий, весняний і літній періоди року та погоджується з Городищенським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області і затверджується керівником навчального закладу.

У разі внесення змін примірне двотижневе меню повторно погоджується з Городищенським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області. Примірне двотижневе меню складається з урахуванням забезпечення сезонними продуктами: свіжими (консервованими, квашеними) овочами, ягодами, фруктами (сухофруктами), соками, варенням тощо.

У харчуванні дітей забороняється застосування оцту, натуральної кави, напоїв з неї. Харчування дітей здійснюється відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006р. №298/227. Частота та обсяг завозу продуктів харчування і продовольчої сировини залежать від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад, при цьому частота завозу становить 1 раз на тиждень швидкопсуючих продуктів (м`яса та молочних продуктів), (м`ясні страви готуються – 4 рази, сирні та рибні - 2 рази на тиждень), овочів, фруктів, яєць, риби – 1 раз на тиждень, хліб щоденно, сипучі продукти, бакалія по необхідності. Щодня на кожний наступний день відповідно до наявності продуктів харчування та з урахуванням примірного двотижневого меню, картотеки страв складається меню-розклад. Меню-розклад складається для дітей віком від 3 до 6(7) років відповідно до затверджених норм харчування. Загальне керівництво організацією харчування здійснює керівник ЗДО. Постачальники продуктів харчування і продовольчої сировини разом з керівником закладу складають графіки і маршрути постачання та обсяги завозу. Кадрами харчоблок укомплектований: кухар 1,5 ст., підсобний працівник харчоблоку 0,5 ст.

2.1. Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце: 28

2.2. Кількість дітей у закладі: 40

2.3. Харчоблок власний/ орендований – власний

2.4. Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів–r-UA-23-01-44

3.Спосіб організації харчування

ТАК/НІ Примітка

3.1. Харчоблок (власне виробництво на сировині)

Так

3.2. Привозне харчування, напівфабрикати

Ні

3.3. Буфет-роздаткова Ні

3.4. Буфет Ні

3.5. Приміщення для прийому їжі Ні

3.6. Відсутнє все вищенаведене -

3. Впровадження процедур заснованих на принципах НАССР – так (наказ №129 від 18.11.2019р.)

4.Забезпечення виробництва на харчоблоці

4.1. Тип приміщення (типове, спец побудоване, пристосоване) харчоблоку – пристосоване.

4.2. Відповідність приміщення:

• Стеля – на харчоблоці – побілка, яка підлягає санітарній обробці;

• Стіни – на харчоблоці пофарбовані на половину висоти стін, інша половина стін – побілка;

• Вікна – пластикові;

• Двері – на харчоблоці вхідні двері дерев`яні

• Підлога – на харчоблоці дерев`яна пофарбована;

• Контактні поверхні – відповідають нормам: 1 стіл з стільцями, 1 стелаж, шафа для зберігання хліба.

4.3. Забезпечення гарячою та холодною протічною водою: водопостачання здійснюється з індивідуальної артезіанської скважини. Гаряче проточне водопостачання забезпечене завдяки автономному електроводонагрівачу. Виробничий контроль якості питної води проводиться щорічно – повний аналіз та щоквартально – скорочений аналіз, відповідно до укладеної угоди з Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

4.4. Стан водопровідної мережі – задовільний;

4.5. Стан каналізаційної мережі – приміщення каналізовано на місцеві очисні споруди;

4.6. Стан вентиляційної мережі – вентиляція на харчоблоці відбувається природнім шляхом;

4.7. Відповідність освітлювального обладнання – освітленість харчоблоку змішана (природна і штучна). Штучне освітлення забезпечене завдяки лампам розжарювання.

4.8. Наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, овочесховища (перелічити) та їх стан – харчоблок розділений на робочі зони, додаткових приміщень немає.

4.9. Достатня кількість та відповідність:

• кухонного та столового посуду – харчоблок повністю забезпечений кухонним посудом, який відповідає санітарним вимогам: 4 алюмінієвих каструль для приготування їжі, 4 емальовані каструлі, алюмінієві миски – 6 шт., емальовані миски – 3 шт., миски з поліетилену – 3 шт., 60 комплектів столового посуду;

• промаркованого розробочного інвентаря – весь інвентар харчоблоку промаркований. Маркування нанесено фарбою на зовнішню стінку посуду чи інвентаря, із зазначенням його призначення. Розділові дошки, ножі промарковані окремо для сирої і готової продукції.

• прибирального інвентаря та місць його зберігання – на харчоблоці наявний комплект прибирального інвентаря (відро, швабра), які промарковано відповідно для прибирання.

4.10. Перелік дезінфікуючих та миючих засобів – для чищення усіх видів посуду, раковин та для миття посуду в закладі використовується сода кальцинована, та допустимий миючий засіб. Із дезінфікуючих засобів – Дезактин, Хлорантоін.

4.11. Достатня кількість, відповідність та перелік технологічного і холодильного обладнання, його стан – харчоблок закладу оснащений всією необхідною кількістю технологічного і холодильного обладнання: 1 електроплита, 1 духова шафа, 1 електроваги, 2 холодильника, 1 електром`ясорубка. Все обладнання робоче.

4.12. Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно картотеки та дотримання поточності виробництва – меню-розклад в закладі складається відповідно до картотеки страв, яка затверджена керівником і включає в себе калькуляційні картки-розклади за групами страв (перші, другі: м`ясні, рибні, круп`яні, треті, салати тощо). Відповідно до них на харчоблоці є картотека технологічних карт для приготування страв. Поточність виробництва дотримується;

4.13. Дотримання вимог до гігієни персоналу, який працює в зоні поводження з харчовими продуктами :

- відповідність кваліфікаційним вимогам – 1 кухар 3 розряду, 1 – 4 розряду,

- систематичне проведення навчання персоналу – систематично проводиться санітарно-просвітницька робота з кухарем, адміністрацією закладу.

- повнота та вчасність проходження медичних оглядів – медичні огляди всіх працівників проводяться згідно графіку двічі на рік (травень, грудень). Вчасність проходження контролюється адміністрацією закладу. Повнота огляду дотримується і залежить від посади працівника. Розширений медичний огляд проходить працівник харчоблоку.

- наявність протипоказань – відсутні;

- забезпечення спецодягом і спецвзуттям, засобами гігієни – працівник харчоблоку забезпечений комплектами спецодягу та взуття, засобами гігієни;

- наявність інструктивних матеріалів (посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації тощо) – для кожної категорії працівників харчоблоку розроблені посадові інструкції, інструкції з охорони праці, інструкції з техніки безпеки з використання обладнання (кожного виду), правила миття посуду, правила розведення та використання дезрозчинів.

4.14. Наявність переліку постачальників: ФОП Мусієнко В.О. (продукти) реєстраційний номер r-UA-23-01-90, ПП Нечитайло Л.І. (хліб) реєстраційний номер r-UA-23-01-241;

4.15. Наявність супровідних документів на харчові продукти та сировину:

- декларація виробника (м`ясо, риба, філе, молочна продукція, томат);

- паспорт якості (яйця);

- товарно-транспортна накладна (на все);

- сертифікат якості (на всі продукти);

4.16. Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування - дотримуються;

4.17. Ведення документації харчоблоку – ведеться:

- Журнал здоров`я працівників харчоблоку;

- Журнал обліку відходів;

- Журнал бракеражу сирої продукції;

- Журнал бракеражу готової продукції;

- Журнал виконання норм харчування;

- Заявки на продукти харчування;

- Перспективне меню;

- Картотека страв з калькуляційними та технологічними картками;

- Меню-розклади;

- Книга складського обліку;

- Журнал обліку температурного режиму холодильного обладнання.

4.18. Відповідність поводження з відходами: відходи збираються у спеціально промарковані ємності (відра) з кришками, які наповнюються не більше, як на 2/3 об’єму. Випорожнюються кожного дня, промиваються 2% розчином кальцинованої соди, ополіскуються гарячою водою і висушуються. На території закладу, в господарській частині, відведено місце для сміття та харчових відходів;

4.19. Організація «питного режиму» в закладі – здійснюється за індивідуальною потребою дітей. Кип`ячена вода зберігається у спеціально промаркованому чистому посуді (емальованих чайниках) і міняється не рідше 1 разу на добу;

4.20. Наявність програм лабораторного контролю, оцінка результатів лабораторних досліджень, належне зберігання «добових проб» - щодня залишаються добові проби кожної страви раціону, які відбираються кухарем з казана в присутності медичної сестри у спеціально промаркований посуд з кришкою та зберігаються на харчоблоці в холодильнику протягом доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня. Виробничий лабораторний контроль в закладі здійснюється : Черкаською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

4.21. Задокументовані процедури прибирання, миття і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація) - наявні інструкції по прибиранню приміщень, щомісячно проводиться профілактична дератизація,відповідно договору з Черкаським обласним лабораторним центром МОЗ України;

4.22. Належне зберігання та облік токсичних речовин, в т.ч. деззасобів – миючі і дезінфікуючі засоби зберігаються в промаркованому посуді у спеціально відведеному місці, без доступу світла. Перелік Дезактин, Хлорантоін. Інструкції наявні.

4.23. Наявність аптечки першої невідкладної допомоги – наявна, з необхідними медичними препаратами та перев`язувальним матеріалом.

5. Виявлені невідповідності.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.